Bloggen :)

Jag har fått för mig att jag ska koda om bloggen :)
Har skapat en testblogg som jag ska prova med lite.. och se vad som är snyggt :)
Frågan är bara:  Hur ska den se ut?
1. ska den bli ljus eller mörk?
2. Svart grund med någon färg..
3. Vit grund med någon färg..
4. Svart-vitt
5. Olika nyanser i samma färgskala

Mormors operation hade gått bra iaf :) Hon hade själv ringt till morfar 13.30 och han har åkt och hälsat på henne nu :)
Vi ska ringa om en stund och höra hur hon måt och så :)
Är så himla glad över att hon äntligen fått göra operationen.. efter att knappt kunnat gå på 3 år.. bara med kryckor.. :)
Men äntligen :) hoppas hon får tid för den andra snart oxå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0