Duktig bloggare?

Ja, eftersom jag har fått in kalgomål på min blogg, att jag skriver för sällan, så tänkte jag försöka bättra mig :)
Vi börjar väl med helgen :)

Extra lång uppvämning (typ landträning) med mina små pluttar på lördag förmiddag och sen ett fint teknikpass :) De var riktigt duktiga och jag tror det var fler än jag som fick träningsvärk :D
Älska träningsvärk <3 :D:D
Så det lär nog bli fler gånger vi kör lite längre uppvärmning.
Sen åkte vi till IKEA och jag köpte gardiner till mitt rum och några ramar :) Sen hem till älskling och ja.. försökte göra lite på ekosystemet, men hittade knappt något på internet. Sen efter middagen , eller typ vid 20.00) somnade jag och sov typ 2 timmar.
Söndag blev inte så mkt gjort, åkte hem till mig på eftermiddagen

och idag är det måndag....
Solen skiner iaf, något possitivt med måndag iaf..
Men annars långdag.... vi går till 16.25, jipppiiiiie!!
På lunchen letade vi böcker i skolans bibliotek, så lite har jag hittat till ekosystemet, och lite kopierat..
Men måste åka till stan och kolla på stadsbiblioteket och kolla där oxå, och sen hämta mitt USB-minne

Fick just tillbaka Historia provet..
MAX = 39
G = 18
VG= 27
MVG= 33
Snitt = 25

hade 27,5 så var precis VG, men iaf över snittet... SURKÄRRING!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0