Kväll..

Jahapp... klockan är strax efter sju, och jag är trööööött!!! trots att jag sov typ 12 timmar i natt så har jag varit skitseg hela dagen.. kanske sov för mkt...
Älski fick för sig att rita nyss, han skulle kalkylera av ett flygplan ur en bok...


kommentar 1: "jag ser inget"

något senare kommentar 2: "du som är bra på att rita, vad är felet?

A att pappret är för tjockt

B för dålig belysning

C det är för tjock mellan papperna"

senare kommentar 3: "Det där pappret kanske var liiiite tunnare"

kommentar 4: "jaaa, nu vet jag" (sätter på sig pannlampa)

Nu håller han på att baka kaka.. typ kladdkaka.. och jag vill soooova..
Imorgon ska jag klippa mig.. och troligen en sväng förbi mormor och morfar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0