Löördag :)

Ja, då var man hemma igen från fjällbyn hos Ponuts. Vi har haft så underbart :) Längtar massor efter att få träffa hnm igen :)

I torsdags åkte jag på morognen.. buss till stationen, sen buss till Enköping och där ifrån tåg till Köping :)
Träffade Pontus först på stationen i Köping, 5 månader sen sist = allt för långt :O
Sen tog vi bussen hem till hnm, typ 20 min utanför Köping, till fjällbyn i Valskog (a)
Väl framme blev det hälsa på alla och sen mat, mkt god wook :) och jag fick present av underbarste vän :) en liten ängel-nalle i glas men min månadssten :) supergullig :) och Tack en gång till Pontus :)
Söt ängel-björn med månadssten som jag fick av Pontus :)

Efter det gjorde vi inte så mkt känns det som, vi tittade på "Taken" och lite så :) Och jag sov en stund..
På kvällen såg vi "Quarantain", jätteäcklig.. bläää, fuskigt att Pontus och hans syrra Jessi hade sett den redan, fast den spanska versionen (var väl det vi kom fram till?) så jag kramade väl ihjäl Pontus hand efter halva filmen xD
Sen var klockan mycket och vi låg och pratade en stund innan vi somnade :)

Torsdag morgon gick vi upp typ halv åtta och skulle åka till simhallen i Köping för att simma lite innan hans intervjuer. Tyvärr var det någon skola som bokat banorna.. = de var tjuriga och inte lät oss simma.. så vi fick vänta 2 timmar (från ca 9) :)
Gjorde inte mig något, jag fick ju i alla fall vara med Ponuts :)
Strax efter 11 kom de som skulle filma, och han blev intervjuad om "mansdagen" som de ska ha om ett tag och i år skulle man få lära sig crawl :) Sen fick vi simma lite, och vi ett kom nästa, en från kommunen som skulle lägga upp på köping kommuns hemsida. Hon var ingen rikgit reporter, och jag bara suckade över hur hon försökte fota pontus framifrån när han simmade crawl.. det slutade med att jag själv fick hoppa i och ta några bilder under vattnet på hnm: http://www.koping.se/kopingtemplates/Page.aspx?id=21325

Vattenbilden som är med på Köpingkommuns hesmida :)

Sen tog vi bussen hem och åt lite och sen tittade vi på Pearl Harbour, underbart mysigt <3 och filmen är lika bra varje gång, och jag gråter alltid lika mycket på samma ställen (a)
Sen var det nästan bara packa och åka hem :( tåget var lite sent, men jag hann med bussen från enköping ändå, men fick sitta en stund på stationen i uppsala och vänta på upptåget, missade det innan med typ 2 minuter..


Jag :) I Köpings simhall :)              Pontus vid datorn :)                Gizmoo :D Pontus supersöta hund :)

Pontus det var hemskt kul att äntligen få träffa dig igen :) Saknar dig redan så himla mycket :( var så tråkigt att åka ifrån dig, hade gärna stannat längre.. Jag älskar dig så himla mycket, min allra bästa vän <33 det får inte bli så här länge mellan till nästa gång :) Det här inlägget tog evigheter att skriva.. ville få det att beskriva hur glad och lycklig jag var hos dig, så har ändrat allt 1000 gånger.. inte för att jag tycker jag lyckats men..
Snart igen älskade vän :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0