Skola imorgon............

Då var det söndag igen då... = slut på lovet..
I natt var djuren helt omöjliga.. eller rättare sagt Sigge och Rocky.. för att Rocky ska veta att vi är där har vi alltid dörren öppen när vi är ensamma med hnm, och då fick han för dig att ligga i sängen hos oss.. dessutom skulle han ligga under täcket längs med mig.. när jag då knuffade bort hnm blev han sur och började rulla sig i sängen och tog upp halva själv..
vid 6-tiden var han så jobbig att vi fick sälppa ut hnm på baksidan en stund och sen försöka få hnm att sova.. nån timma senare kommer sigge och gör oss "sällskap"... och hugger oss i benen.. efter att ha kastat ut sigge och lugnat ner rocky så lyckas vi iaf somna om..

Dessutom har det kommit typ 1 dm snö här... och det ska komma mer...

Skola imorgon.. jag kommer dööö...

Ibland inser man inte förens efter hur lycklig man var.. som hos Pontus.. länge sen jag var så glad :)
I sommras på Gotland med älskling tror jag.. annars har det varit ett helvete sen dess tills nu, 2 underbara dagar..
Sånna som du Pontus gör livet värt att leva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0