Tisdag.. hmm nej det är visst Onsdag idag.. :O

Vi fick tillbaka matteprovet idag, 16/23 = VG  Ganska nöjd, det tråkiga var att de 2 sista uppgifterna, som var nästan de ända som jag hade fel på (0/3 , 0/3) eftersom de aldrig kommit i boken = jag inte visste hur jag skulle räkna..?

Nu har vi engelska.. Tess och jag räknade just ut att om hälften av indiens befolkning var vuxna så drack de  i snitt drack 14,5 ml vin per vuxen under 2006 :D Vääääldigt vikitgt att veta ;) (i sverige var vinkonsumtionen 2008 23 liter per vuxen person... liiiiiite skillnad)

Sen är det bara franska kvar :) och sen slutar jag :) ska åka till mormor och morfar (om de är hemma) och hämta kvittot till mitt stora USB minne och försöka byta det...
Och sen träna och träna småpluttarna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0