Tuesday

Tisdag eftermiddag.. seeeegt..
Imorse var jag och tog andra Gardasil sprutan... Usch, fy, och blä... ontontont.. och sen var hemma och vilade  en stund innan jag åkte till fyrishov, för vi skulle ha idrott där..
Så lagom kul att simma 1000 m ryggsim, och skrapa den onda armen i linan typ 10 ggr.. 12 min vattentramp och 12 min flytning oxå..
Nu haft kemi precis, och vi börjar svenskan nu.. sen har vi en extra kemi lektion.. för den är typ flyttad från VECKA 21(!!) till nu... sååååå segt...
Sen måste jag hem och skriva på ekologiarbetet.. är ensam hemma typ hela kvällen.. älski ska hem och träna och resten av familjen ska på föräldrarmöte.. vilket kanske är bra, för då kan jag sitta en längre stund, så kanske jag får något gjort iaf..

Kanske blir nått inlägg senare i kväll med lägesrapport...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0