Hemma igen

Varit i Lindvallen med älski och familjen + mammas jobb typ.. det var kul, men jag är urtrött nu.. vill bara hem och sova.. men går till 16.30 idag, och måste börja plugga kami.. och städa rummet... så blir väl inte förens ikväll att sova.. eller på lektionen om det är film eller nått.. eller släpa sig hem tidigare istället..

Saknar Pontus så himla mkt :( MÅSTE dit på sportlovet! Har redan börjat kolla buss/tågtider.. 

Jag kommer dö kommande veckor.. Kemiprov på fredag, matte på måndag, historia på fredag...= plugga, plugga, plugga, plugga plugga typ hela tiden.. sen kommer väl någon lärare med ett prov efter det oxå.. har för mig att det var svenska talet (om änglar) eller svenska uppsatts nån gång nu innan lovet = jag ännu mer död...

*suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0