Birthday Rose :)

Mormor och morfar var nyss förbi :)
Fick den årliga födelsedagsblomman nu, dock lite senare än "real date" men mormor hade inte varit nöjd med de som fanns till min födelsedag, så hon lovade att jag skulle få den senare istället :) de vet ju att jag tycker om att fota blommor, så då ska det vara perfekta blommor :)
Dessutom fick jag Rosvasen som sen stod i :)
Sen var det ju inte helt fel med de jordgubbar de hade med sig heller :) Himmelska!! :D



I övrigt bara jobb.. inte gjort något särskillt, bara massa datorgrejs..
Imorgon ska jag till Biblioteket och hitta nån vettig bok på PS så jag lär mig nån gång :)
Nu när det funkar på min dator :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0