Summer and sun

Bloggen har inte funkat på ett tag, bidde bara vitt när man loggade in...
minns inte när jag skrev senast.. var det i söndags? måste kolla sen..
men börjar väl i lördags eller nått så är vi helgardeade för den helgen iaf..
Lördag:
Simmade på förmiddagen, sen kom några typ arbetskompisar till pappa och åt lunch med oss (de från Frankrike och är på motorcykelsemester i Skandinavien) Pappa hade varit med dem och visat lite saker här i Uppsala.
Sen åte Älskling och jag till stan och tittade lite, och sen hämtade pappa oss och vi åkte ut och köpte mobilen :) Är så grymt nöjd :D
Sen bar det av till Knivsta :) middag med hans familj, grillat :) efter middagen krachade jag totalt.. hade troligen druckit för lite.. huvudvärk och illamånde och yr.. så vilkade/sov medan de andra avverkade efterrätten

Söndag:
Sol och bad vid bryggan vid Valloxen :) var riktigt skönt, vi såg till att dricka mycket så hade bara lite ont i huvudet..
Minns inte så mkt mer av vad vi gjorde, på kvällen åkte vi ner till Ängvallen och Tobias och Markus spelade fotboll och jag satt och tittade på/lekte med mobilen och fick massa otäcka myggbett.. Åkte hem vid 8 typ

Måndag:
Jobb.. datorerna + inscanning och debitering på defibrilatorer åt Janne
Älskling kom sen och vi var ute och sprang vid 9 tiden, då det äntligen svalnat av..

Tisdag:
Jobb.. samma som igår.. blev klar MEN, det var tydligen fel..
Älsk kom och hämtade mig och vi åkte dit..
Fick samma typ av huvudvärk som i lördags, trots att jag druckit en jävla massa vatten..
Vi skulle ha sprungit, men blev inget av det..

Onsdag:
Vaknade imorse när Tobias väckarklocka ringde, och han sen kastade sig över mig och sa "Åh, du är kvar!"
Yrvaken, fattade ingenting först, innan jag såg att han grät.. "drömde så hemst dröm" "du var sjuk" var allt jag fick ur hnm.. sen kunde jag inte somna om den timme till jag kunde fått sova, tänkte bara på hur hemskt det skulle varit om det varit som i hans dröm..
Fick scanna om alla dokumenten och döpa om dem igen.. Blev även klar med alla datorer som skulle skrotas, Jippeeeii!!
Nu är jag hemma, vet inte vad jag ska göra, förutom att det är Bones om en kvart..
Kanske läsa mer i boken: "Spelet" (Pontus älskade bok;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0