Heeelg :)

Har faktiskt den lyxen även den här veckan: helg tidigt :)
Ledig imorgon (tydligen för att vi inte kunde få lunch i skolan, så då "fick" vi inte gå i skolan, treorna skulle ha avslutningslunch så.. :) ) och på fredag (student :) )
Dagen rullade på rätt bra.. Matte (sista mattelektionen!) där vi fick veta betygen ( Fick VG på Nationella och även i MaB)
Sen biologi, redovisningar och film.. och sen franska tittade vidare på den där tråkfilmen och fikc betygen (mvg :):)) trodde faktiskt inte det, men men där ser man :) kanske skulle ha fortsatt med franska 100 p till xD
sist men inte minst: idrott! löpning 5 km = cykla 1 mil :D
Vad grymt jobbigt, och ont i knäna (hade det redan sen innan oxå..) men klarade mig igenom hela milen på ca 30 min :) VG-tid :)
Tack och lov kom älskling och hämtade med bilen sen, så mina trötta ben slapp cykla hem oxå :)
Efter ett skönt bubbelbad hemma och en glass så bar det av en sväng till Knivsta för att hämta lite verktyg som älsk ska lämna tillbaka till skolan :)
Sen hem för lite gos och sen middag och sen somnade jag i soffan :D
Pratat mer med mamma och pappa om datorn så blir nog beställa imorgon :) blir den jag länkade till här om dagen :)

Tillägg: Tobias och jag har nyss spelat alfapet xD Blev väldigt flum eftersom vi båda är rätt trötta xD :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0