Sunshine :)

Jaa... får väl börja från fredag eller nått då :)

Fredag:
Vi åkte ut till Viksta och kusinerna mitt på dagen ungefär - with me as driver :)
Sill-lunch där vid 3 och vid 5 tiden kom en traktor och hämtade och körde bort till Lasse där vi spelade brännboll :)
Mitt lag vann, trots väldigt mysko lagindelning av Pinnen xD
Sen bar det hem till kusinerna igen och senare blev det grillning, kortspel och Risk (jag gick dokc och lade mig efter halva efter att ha somnat i soffan en gång)

Lördag:
Vaknade rätt tidigt, men vi orkade inte gå upp så Tobias och jag låg kvar och bara gosade :)
Sen vid halv tolv tiden körde jag hem, och sen var det bara väntan på att Pontus skulle komma :)
Älsk och jag var och hämtade hnm på stationen 15.15 :)
Ja, vi gjorde inte särskillt mkt, tittade på Snowroller och The Green Mile, men så underbart att få träffa hnm igen :)
Fick grymt fint armband av Pontus, blev tokkär i det :D

Söndag:
17 ååår :)
Tivingade upp Pontus vid halv tio, han var inte direkt glad på mig men jag sa att jag iaf tänkte gå upp.
Sen var vi ute och gick en sväng (Röborundan) och sen kom Tobias hit :)
14.40 åkte Pontus hem och Älsk och jag åkte hem och gjorde tårta, sen vid 5 kom mormor och morfar, Camilla, Micke och Elin :)
Menyn:
Grillad lammkotlett/-bog, timjansbakad färskpotatis, tzatsiki, sallad och bröd
och så Jordgubbstårta :D
Fick bra presenter oxå :)
Mamma och Pappa: 2000 kr till vafri mobil :)
Mormor och Morfar: 500 kr
C, M och E: Körkortsboken + extrahäftena
Farmor och Farfar: 300 kr
Älskling: Klänning (svart med vita hibiskusblommor) och jätte läckra glas med tillhörande bricka :)
Tobias föräldrar: "Bioupplevelse" ( 2 biobiljetter och 2 menyer på popcorn och läsk)

Sen somnade jag sött till Sagan om ringen (igen, jag vet jag är helt hopplös...)

Måndag:
Jobbade, braaa seg dag, huvudvärk och yrsel på morgonen, tack och lov släppte yrheten typ mitt på dagen, men blev ingen träning..

Tisdag:
Älskling kom efter jobbet :)
Vi var och kollade på mobilen och sen ute och gick Röborundan och så gjorde jag några övningar på bollen :)
Sen kollade jag på Midsummer Murders med mamma :)

Idag:
Har "bara" 850 datorer kvar att skrota nu (har hållit på med dem sen i torsdags....)
Inte gjort så mkt annat..
Var och tränade efter jobbet :) bra härligt, men mycket folk..
Nu ska jag se på Bones :D
Sen... vet jag inte.. får la se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0