9 och 10 mars

Jaaaahaapp... ingen aning om vad jag ska hitta på att skriva idag.. men men börjar väl med igår..
Hände väl inte allt för mycket.. Fick tillbaka Biologi arbetet, Fick MVG :) Sen var vi och kollade Älskis Naturkunskap som han gjorde IG-prövning på för ett tag sen, det var Godkännt :D De på expeditionen bara skrattade åt oss när vi typ flög på varandra och pussades (a)
kvällen gjorde vi inte mkt.. tittade på Merlin några avsnitt.. och fick veta att Ponuts inte kunde komma tidigare :(

Imorse blev det massa stress.. och är väl därför jag mått illa typ hela dagen.. mkt mer händer väl inte idag.. ska till älskling efter skolan eftersom jag inte börjar förens 11.30 imorgon.. fast funderar på att sjukanmäla mig istället.. vi har bara franska (och tittar på film..) och idrott (redskap... haaaaaata!)... man kan alltid skylla på huvudvärk och illamående och sånt..

Just nu sitter jag brevid några idiotiska killar som spelar nått onlinespel med varandra på sina laptop, och skriker typ jämt och över hela korridoren.. Har bra lust att strypa allihopa..
JA, jag har varit trött och gnällig hela dagen.. så är inget konstigt att jag typ dampar på dem..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0