House xD

Såg på House nyss, inte ofta jag orkar göra det, men i dag skedde det.
En man hade varit med i en bilolycka och låg inne på sjukhuset. När Dr House skulle träffa hnm reser hans sig upp och kör en kniv in i ett eluttag och typ svimmar/tappar medvetandet...
När han sedan vaknar säger han: "jag försökte inte begå självmord"
Dr House: "Nej men du försökte döda väggen" xD

Jag måste vara bra trött.. såå kul kanske det inte är egentligen, men tydligen så xD

Hata kommunen som inte plogar vägarna..
En ond vänster vrist och ett ont höger knä.. jippieeeee!!

(just nu försöker Tobias mäta en högs motsträvig Sixten, och springer efter med ett måttband xD)
"Svansen är 26 meter och kroppen 31 meter" säger han
Jag: "Ursäkta.. 26...?"
"Ja, 26 meter och 31 meter"
"Centi.... meter? eller?"
"Ja... OJ vad sa jag?"
Nattii!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0