Hur kan allt vara mitt fel?

Hela min familj anklagar ALLTID mig för allt.. ALLT är MITT fel vad det än är.. jag kan vara flera dagar och så går något sönder eller nått, och ändå är det mitt fel, fast än jag inte ens varit där..
I morse var det mitt fel att youghuten var slut.. bara för att jag åt det till frukost istället för mackor, eftersom brödet var slut..
Hur kan det vara mitt fel när jag inte har varit hemma sen i tisdags morse.. varför har ingen varit och handlat??

Min familj hatar mig.. så är det bara..

Tog bra lång tid att somna i går kväll.. låg och vred och vände på mig i evigheter.. försökte tänka på lyckligaste.. och tillslut somnade jag.. och drömde som vanligt om att Ponuts var här.. han måste  väl tycka att jag tjatar för mkt om det jämt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0