I skolan igen efter en underbar helg

Varit hos älskade, underbaraste, bästa vän hela helgen :)
Så härligt att bara få "vara".. vi har väl inte gjort så hemskt mycket, men umgåtts iaf :)

Kom till Köping 16.30 och Pontus hämtade mig på stationen :)
Bastu, tittade på "Låt den rätta komma in", och sen var jag så pass trött att jag troligen inte var så komunicerbar.. så vi gick och la oss vid typ 10..

Jag vaknade typ vid 8 och terroriserade Pontus ett tag tills jag gav upp och lät hnm sova ett tag till så läste lite...
Vid typ halv elva väckte jag hnm igen och vid typ 11 hade han iaf rest sig ur sängen och vi åt frukost och tittade på tv, och sen förflyttade oss dirket till lunchbordet (a) Bakade Rulltårta med jordgubbssylt och jag klippte Ponuts :)
Earth hour 20.30-21.30 medan dess åt vi middag med levande ljus och försökte komma på dugande hästnamn åt "den lilla svarta" och sen när vi slagit på strömmen igen såg vi på Twilight :)

Upprepning av gårdagens morgon, fast Pontus skrämde ihjäl mig vid typ 8 (när jag halvsovande vände på mig och då satt han upp och sa godmorgon.. xD) och sen somnade han om och jag läste :)
Annars gjorde vi inte så mkt, pluggade och lite sånt :)
19.31 gick mitt tåg..
Är alltid så svårt att åka ifrån dig bästa vän, det blir alltd så långt emellan..
24 april, längar otroligt mycket.. nästan en månad, men kommer nog kännas kortare om man överlever den här veckan..
Har fortfanade massa ont inuti..

--*--*--*--*--*--*--*--*--

Biologin:
Just nu sitter vi på biologin och håller på med våra grupparbeten.. vi har Transgena växter.. jeeeii... men men
Rebecka sitter bredvid mig och pratar i typ ultraspeed..
och Linnéa L i gruppen som sitter brevid oss ritar massa tok på tavlan (ska inte nämna vad dock..)

--*--*--*--*--*--*--*--*--

Lunch...
Jag har tråkigt.. vet inte vart de andra tog vägen.. Tobias har iaf lektion, men Tess, Elisabet och CO försvann.. orkar inte leta rätt på dem..
Sitter bara här för mig själv hoppas på att det inte ska synas allt för mkt hur ont det gör..
Ikväll har man massor att göra.. Power Point till biologin, Virus texten.. och typ massa mer.. fast just de två är det jag verkligen måste göra ikväll.. och sen ville Tobias att jag skulle klippa hnm..  bara hoppas på att de andra i gruppen på biologin gör det de ska och skickar sina texter till mig.. Plugga matte oxåå...
*suck*
Nu börjar matten snart.. blääää.. orkar inte.. vill bara hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0