Ledig dag...

Jahapp.. då hade man varait på utvecklingssamtal på morgonen och nu är jag ledig resten av dagen.. vad ska man då hitta på..? Jag vet vad jag vill göra, och vad jag allra helst vill göra, och jag vet vad jag verkligen måste göra...
Måstet är iaf att plugga till biologiprovet (Genetik och sånt...) och läsa ut engelska boken.. "Sexy" typ världens mest händelserika bok.. inte..
Vad jag hellre vill göra än plugg.. är väl typ städa.. eller ja mer möblera om alla småsaker i mitt rum, och slänga massa skit, så att jag nån gång i livet blir klar med mitt rum.. innan jag flyttar hemmifrån..
fast helst skulle jag vilja strunta i allt, stoppa tiden eller vad som helst och åka ner och hälsa på älskade vän.. finns inget jag vill hellre.. och det är EVIGHETER till den 24 april.. och så långt vet jag inte om jag klara mig.. "ha tålamod..... ha tålamod.." *suck* Ja, jag försöker, men det är förjävligt svårt.. men jag lovar att inte tjata och gnälla mer..

Men men.. kan typ fortfarande inte äta utan att må illa, jag typ lever på smörgåsrån..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0