Lördaaag :)

Nyss hemkommen från att ha tränat medleygruppen och sen mer eller mindre dödat mig själv i bassängen :D
Blev bara 2 km, eftersom knäna och axeln fortfarande inte vill som jag..
fast pratade lite med mamma om det, oc hon tyckte jag skulle ta kontakt med naprapaten igen och försöka göra det han föreslog redan för..... hmm... evigheter sen... typ ett år eller nått..

Om typ 3 timmar kommer mormor och morfar, moster, Micke, kusin Elin, och ev Jenny och Jacob (typ mina halvkusiner) och så ska vi fira mamma och pappa :)
Av någon anledning blev det mandarin-tema.. så just nu står det typ 6 burkar mandariner i kylen.. xD fast förrätten kom vi itne på något med mandariner så blir bruchettas til förrätt, fläskfilé med mandariner och något mer.. och mandarin cheesecake till efterrätt :D

Nu ska jag städa på rummet och sätta upp mina tavlor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0