Magsjuk..?

Jag blir så underbart glaaad.. huuvdvärk hela dagen i går... och mådde lite illa på kvällen.. vid 9 orkade jag inte sitta uppe längre, så i hopp om att slippa allt ont och sånt så gick vi och lade oss.. och jag vred och vände på mig var upp en massa gånger, drack och försökte svalka av mig.. kvart i 12 spydde man, och jag gick ner och lade mig i soffan istället för att inte smitta tobias mer, och låta hnm sova och för att det var för varmt på mitt rum..
Pappa som inte gått och lagt sig än tittar förvirrat på mig när jag kommer typ flytandes ner och dunsar ner i soffan
"ska du vara här eller?"
"mmmmmmmmmm..." svarade jag
resten av natten/ morgonen sov man en timme, var tvungen upp och svalna av lite, byta soffa och sedan vrida och vända på sig tills man hittat nån lagom skönt sätt att ligga på...
Sedan vaknade jag när mamma gick upp.. fick i mig ett glas saft och gick och lade mig i soffan igen..
När jag sen förökte få i mig en värktablett eftersom jag inte mådde illa längre så fick jag ändå inte behålla den.. nu är det typ 9 timmar sen sist och där emellan har jag badad och typ tittar på/sovit till Sagan om ringen..
Älski vägrade åka till skolan och lämna mig ensam hemma, så han har försök få i mig juice och bäddat om mig så jag kunde sova..
Nu gör det bara mest ONT i hela kroppen.. har fått i mig 2 glas äppeljuice och sitter och försöker få i mig en brustablett nu, kanske får behålla lite av den tillräckligt länge för att ta upp lite av den iaf..
Inte ätit på 24 timmar nu.. fast är inte hungrig, och kommer deffendtivt inte kunna äta nått idag.. mår illa så fort jag tar mer än 1 klunk dricka..
Får väl se vad det blir av helgen.. jag som ville övningsköra lite och så skulle vi ta hand om rocky och på söndagen till Tobias syrra... men blir väl bara ligga som en dö sill, för nått plugg blir det ävl inte så mkt av.. har bara biologin hemma så, skulle ha tagit hem Matten i dag, men ja...
Nu har älskling precis åkt.. och brorsan var smart nog och tog hem en kompis (som jag även haft i min simgrupp, när det var crawl) så ska väl sova lite nu tills resten kommer hem........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0