Måndag kväll

Då vart det kväll igen.. klockan är typ 22.00 nu..
har fortfarande typ 40 sidor kvar i engelska boken..
och endel kvar att plugga till biologin.. men har imorgon på mig oxå..
argumentaitons-talet är klart iaf.. skulle bara vara en minut, tack och lov..

Imorgon blir det skola, varese jag vill eller ej.. och fast än jag inte kan äta och sova ordentlig... fast har iaf sovmorgon.. = jag kom på att vi inte kan ha engelska redovisning av boken imorgon (a) ;) = jag har en vecka till på mig xD

Blir ensam två dagar nu.. älski ska hem och packa och träna imorgon kväll, jobba på onsdag em/kväll.. och sen på torsdag kväll åker vi upp till Järvsö. Ska fira moster (och brorsan) som fyller 40. Så blir Mamma, Pappa, brorsan, Jag, Tobias, Camilla, Micke, Elin, Jacob, Jenny, Henrik (Jennys pojkvän) och mormor och morfar :) Ska blir mkt mysigt :)

Är lite bättre på att äta nu, men massa ont i huuvdet.. och hjälper inte att ta nån tablett eller nått.. *suck* tur att det bara blir 10.15 till 14.55 imorgon, 8.30 till typ 12.15 på onsdag (+idrott senare eftersom jag får simma istället nu i 4 veckor :D:D) och sen 8.30 till 15.00 på torsdag.. det är överkommligt..

Packa ihop sig för sängen nu kanske, eller snart iaf
Nattii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0