My heart is aching.....

Jag ÄR mänsklig.. även om inte alla verkar tro det..?
Finns bara en människa som kan räkna mig omänsklig om denna vill: och det är underbaraste vän..

Hur f*n tror folk att jag hinner göra vad som helst, hur snabbt som helst och precis när som helst? Dessutom, hur ska jag kunna fixa allt det när det är någon annan som har materialet?
Tack för att folk inser att jag oxå vill vila i 2 sekunder när jag typ har sprungit för att hinna tillbaka till skolan i tid, och dessutom inte hunnit äta någon lunch...

Jag kommer halvspringandes efter att ha varit på flöjtlektionen
Elisabet och Tess:"Dääär är du, bra att du kom"
Jag: "Jaha...."
Elisabet: "Vi håller på med Klum-saken"
Jag: "Mmmm..." typ kastar av mig sakerna och trycker in det i skåpet..
Tess: "Vi måste skriv avslutning.." (säger igentligen: DU måste skriva avslutning...eller måst säga vad vi ska skriva åtminstone)
"Ja men gör det ni då?"
"´Vi vet inte vad vi ska skriva.."
"Men hur ska jag då veta det, jag har ju inte ens sett hur ni satte ihop det.."
"Meeenn..."
"Har ni gjort power pointen då?"
"Nej, det skulle ju du göra!!"
och HUR ska det gå till om ni har texterna..??? har fortfarande inte fått det, så jag tänker inte bry mig.. ni kan väl göra något oxå?

hade mitt hjärta kunnat skrika hade det gallskrikit nu.. bara slängt sig ner på marken och skrikit sig hest tills det inte går längre, inte kommer ett ljud till..

Hoppar över orkestern.. orkar inte.. ont i huvudet oxå.. ska typ laga mat nu.. sen ja.. vet inte.. nått blir det väl.. kanske sätta upp tavlorna om jag orkar göra något  vettigt ens.. Tobias är hemma.. han kanske skulle träna ikväll.. men han mådde typ illa och sånt på dagen så han var inte i skolan..
Kanske ska titta på film.. fortsätta titta på Pearl harbour eller nått..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0