Onsdag 11 mars

Inte mkt att säga om den här dagen.. eller orkar inte dra igenom allt.. vem läser igentligen? typ ingen, så är bara jag som inte kommer kunna läsa om den här dagen sen..
aja skit samma....
Äckligt ont i huvudet.. mat hjälpte inte, huvudvärkstablett hjälpte bara lite.. sovit typ en halvtimme, och det hjälpte inte heller så mkt..

Fått svar om sommarjobbet nu iaf:

"Hej !

Kul att du vill jobba hos oss. Idag kan jag inte säga om vi tar in sommarvikarier pga av besparingar på Akademiska sjukhuset. Vi kan vara intresserade men du får vänta på svar några veckor....."

Så får väl se om det blir något, men mamma sa att de i stortsett inte kunde säga nej, för de behöver mig, men mer om jag kan jobba lite senare på lovet.. men men får väl se.. jag kräver ju inte så mycket hjälp av dem precis.. var nån annan som oxå sökt, men han/hon ville ha teknisk praktik typ..

Nu ska jag skriva ut lite av papprena från biologin och typ börja lite småt att plugga.. är iofs prov nästa vecka.. men det är rätt mkt krångliga saker så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0