Ruubrik

Sovmorgon imorgon då.. de andra ska skriva Nationella i Matte A.. så jag börjar 11.30..
Då har jag franska... vi ska typ fortsätta titta på filmen.. "Ensamble, c'est tout" eller på svenska "Tillsammans är man mindre ensam"..
Sen är det idrott.. hatade redskap.. jag får ju bara så jääävla ont i kroppen av det..
Så vet inte om jag går till skolan imorgon.. vet inte om jag kommer kunna det heller.. blir svårt att veta att underbaraste vän för en gångs skull befinner sig i samma stad som mig och inte få träffa hnm... kommer göra ont.. det vet jag.. "ha tålamod.." väldigt svårt, för jag hatar att vara utan dig
men måste i alla fall åka in och träna småttingarna.. även om jag inte har någon lust.. Har förresten inte lust att göra nånting just nu.. borde läsa min dumma engelska bok, som är skiiitseg.. (inte ens jag brukar säga så om böcker i första taget..) det har inte hänt ett skit på typ 1/4 av boken... de andra i klassen som har läst boken säger att det är jättedåligt slut.. jaja.. för väl försöka läsa lite imorgon eller nått... och försöka låta bli att tänka på bästaste älskade vän...

Får inte glömma:
Grattis till körkortet Ponuts :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0