Söndag kväll..

Usch så var det söndag igen :O Jisses vad tiden går snabbt när det är helg.. och imorgon är det skolan som gäller..
Till 16.30, tjiiihoooo!!
Fast veckan blir nog rätt hyfsad.. Vi har bara 2 läxförhör (historia på tisdag och svenska på fredag) och så är vi lediga på onsdagen :) Vet inte riktigt vad jag ska göra då men blir väl vara hos älsklingen på dagen iaf eftersom det inte ser ut som att jag ska jobba, och något vettigare har jag inte ork att hitta på (a) någon får i så fall göra det åt mig..
Och onsdag eftermiddag blir det träna mig själv och träna gruppen och sen något himla möte.. "Gröna trossen" heter det tydligen.. skulle typ handla om landträning och sånt.. orka gå på det.. sitta där i 2 timmar.. bläää.. får se om jag "har annat för mig" (a)
I helgen skulle älski jobba lördagen och så på söndagen är det poängsim för mina simmare, sååååå mkt man ser fram emot det.. INTE... men men måste.. och får betalt för det.. fast ytterst lite...

Nu ska vi soooova :D

Btw har målat resten av mina ramar så ska nog sätta upp dem imorgon när de har torkat :) Frågan är bara vart? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0