Söndag - Poängsim, Ångest och Virus...

Fick släpa mig själv upp (och knuffa Tobias ur sängen för att få upp hnm) i morse typ halv åtta.. vi skulle med 8.14 bussen till Fyrishov för poängsimmet... Det gikc väl hyfsat.. lite trassel med tekniken.. el och vatten hör ju inte ihop direkt som Jörgen Lind (speakern) sa..
Fast simmarna var rätt tramsiga.. de börjar väl tro att de kan  det här med att tävla.. och så är det överallt och ingenstans och ja.. då blir det som det blir..
Var rätt jobbitg och sitta och titta på när alla simmade.. får mig att tänka på min egen träning och att jag lät det falla..
ångest, Ångest ÅNGEST...!!!

Underbart trevligt var ju att man hade virus på datorn när man kom hem, trött och sliten.. Så har virussökt datorn typ 3 timmar för att hitta det.. och nu vet jag inte om det är borta heller.. men var nån skit brorsan hade laddat ner från någon som hade lagt ut på typ youtube.... hur idiotisk får man vara? det kan väl nästan bara sluta på ett sätt: VIRUS!!
Fatta att man inte kan ladda ner VAD som helst...? Var ju nått sånt skit förra gången oxå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0