Thank God It's Friday!! :D

Äääntligen fredag :)
Fick tillbaka Kemiproven, jag var godkänd *lycklig*

Ringde till en helt utslagen Pontus mitt på dagen, inte skonsamt att festa så pass xD
Var bara tvungen att kolla så han fortfarande var vid liv, annars hade mitt uppdrag som skyddsängel misslyckats! :O

Annars inte hänt mkt... gymmade efter skolan.. (mina knän och min axel äääääälskade mig värkligen.. kunde typ inte göra hälften bara för att de knän/axel skulle göra ont..)
var och köpte present åt mamma och pappa.. blev en drinkbok, shaker, drinkpinnar och typ longdrink-glas :) i brist på bättre fantasi.. men men...

har bra lust att vara "sjuk" på onsdag, eftersom en viss underbar person kommer att befinna sig i Uppsala då...
Har iofs bara 2 lektioner.. franska och äckelpäckel-redskaps-idrott.. vilket jag mer än gärna skulle slippa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0