Utan 3 sista bokstaverna

Ar hos Tobias nu.. Han har antligen lyckats fa igang internet pa sin dator, men nu funkar inte de 3 sista bokstaverna i alfabetet pa vissa stallen.. pa msn funkar det men nastan ingen annan stans. Har forsokt kolla sa att datorn ar installd pa svenska och sant, men hittar inget ovanligt som kan vara felet. Aven vissa specialtecken funkar inte eller har bytt plats med nagot annat tecken.. Mysko..

Innan var jag pa stan och letade efter nagon skrikrosa detalj som jag kan ha pa konserten imorgon. Vi fick en extra spelning dar vi ska vara overraskning for UNT nar de har natt slags mingel pa UKK (Musikens hus, aven kallat Forsmark 4) hittade dock inget, for tydligen ska man inte ha enkla rosa harspannen langre, utan det ska vara natt annat tjafs pa oxa.

Blir helkor imorgon.
Matteprov pa morgonen
Biologi redovisning av grupparbeten (har fortfarande inte kunnat gjort kart power pointen eftersom Rebecka inte har skickat nagot material till mig fast an hon skulle ha gjort det igar kvall redan..)
(Franska inget sarskillt bara vanlig lektion)
Till Teddy kl 14.00
Simtrana (ha idrott..) om jag hinner och inte har allt for ont i knana
Trana de sma..
Duscha - byta om
Ivag till UKK

Skynda skynda.. sen blir det val antagligen ut och ata nagonstans pa stan med Tobias eftersom det ar 1,5 ar imorgon
Nu ska jag plugga lite till matte och forsoka fa ordning pa faktorisering.. det vill sig bara inte, resten kan jag ganska bra sa.

23 dagar kvar tills Tobias kor upp
24 dagar kvar tills Pontus kommer hiit

Hittar inte kolontecknet, da det inte sitter pa ratt plats, annars hade det varit ca 100 smileisar efter de 2 sista raderna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0