Dagen efter :)

Studentskiva igååår :D
Grymt kul :) var bara jag av typ 50 pers som var nykter (eftersom jag var minderårig och de i början var så extremt noggrann med att vi inte fick dricka något alls).
Först åkte vi in till ca 6, för de andra ville in nån stans och ta något att dricka innan. Var massor med poliser på stan eftersom det var AIK-Sirius match på studenternas.. så därför var det 18 årsgräns överallt, men vi stod ute och pratade med lite olika folk och så vid sju så släppts vi in på People och först lite mingel ca 45 min innan vi blev insläppta där vi skulle äta middag. Vi hamnade iaf vid trevliga männsikor: Nisse, Okänd person, Johan, Johans flickvän Eva, Kim, Kirre, Fryken, Max (fd simmare :) ) jag, Tobias och Dennis :) Dock satt Kirre och deppade hela middagen (han är 91, så han fick igentligen inte dricka, och han ville ju inte bli utkastad)
Efter ett tag blev det middag: Oxfilé med potatissallad och rödvinssås :) Gottgott :) Vekade som alla var grymt hungriga för maten tog slut fort och det sjöngs (mest "Ja, jag är lyyyycklig") och skålades hej vildt :)
Sen var det utdelning av "klassens ..."-band :) Älsklingen blev "Klassens Lill-Tobbe" :) "Klassens trädkramare" blev Max (det är inte alla som har dragit pappas bil runt ett träd) ;)
Sen satt Max och jag och pratade om massa gamla simmare och sånt, och om våra "karriärer".
"visst är du simmare?" frågade han, jaaa.. eller av och till nu mera, sa jag och så berättade han om när han sett mig och Tobias första gången, och inte kunnat komma på varit ifrån han kännde igen mig, och nästan haft ångest över det, och han sen hade kommit på det när Tobias hade lånat mina US-byxor till idrotten :)
Efter allt detta och många flaskor och glas för det flesta, då började alla bli rätt smetiga (dragna hade de varit hela dagen eftersom de börjat redan vid tre xD )
Tobias var oxå rätt påverkad, inte så hemskt mycket, men jag märkte det ju lättare eftersom jag vet hur han är annars. Mycker kladd på mig av hnm :)
Sen var klockan 10 och folk började röra sig ut till de andra (eftersläppet) och så.  Ingen hade kastat ut mig vid halv elva, men då åkte jag hem ändå :)
Vid halv ett kom Tobias hem "jag känner mig heeeellt nykter, fast det snurrar ganska mycket.." jaaa visst, du är inte alls påverkad, nej nej.. Bra vingligt var det iaf :)
var 4 stycken som hade blirivt utkastade, och Max hade tydligen frågat vart jag tog vägen 3 gånger på ca 20 minuter och glömt svaret mellan xD
Tog lång tid innan vi somnade xD

Nu är jag hemma hos hnm. Han är och tränar, och jag BORDE VERKLIGEN plugga!!
Har iaf skrivit klart om det som vi fick av intervjun, bara lite renskrivning av det som är kvar..
Suttit och gosat med Simba, min lilla gose-misse :) är bara han kvar av katterna nu :( de var tvungna att ta bort Sixten idag.. :( Vingelsjuka.. Tråkigt, tråkigt :'( R.I.P Sigge 14-05-09 :(
Simba ser så ledsen ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0