Måndag 18 maj

Förlåt för dålig uppdatering! Har egentligen ingen anledning eller nått att skylla på, har bara inte blivit av..

Fredag kväll - hemma och ta det lugnt

Lördag träning med medleygruppen på förmiddagen, tränade själv innan.. sen åkte vi till Knivsta och gick på marknad, och Tobias sprang runt och letade efter några som han kännde, men de flyttade hela tiden på sig så..

Söndag poängsim för simmarna = jag fick sitta där i typ 5 timmar.. sen åkte vi hem och jag sov en timme eller nått, och sen var det middag osv..

Idag... ja... Sovmorgon till 9.55 och sen vanliga lektioner.. vi skulle göra film på engelskan, så vi har typ börjat skriva lite på handlingen, tack och lov blev jag kamera och redigeringsansvarig. Stumfilm blev det eftersom ingen av oss ville prata...
Har hållit på lite med biologiuppgiften och typ bestämt ordningen på organismerna (fantasiorgnaismer med lite bilder som man ska utgå från och så) och beskrivit ursprungsorganismen.. nästan hälften gjort så hinner nog tills på torsdag 00.00

Lite nya saker på bloggen oxå :)
Dels länkmeny längst upp, och sen så har jag fixat komentarsrutan lite :)

Time for bed.. nattii...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0