Onsdag 27 maj

Min dag:
Skolkampen på dagen, så där lagom kul, så älskling och jag dorg ner på stan och åt och köpte klänningen (ja, den jag la upp igår)  och sen åkte han till ekeby och jag travade tillbaka till fyrishov och det.. (bilder och filmen på söta fyris-smurfen kommer sen)
Sen efter prisutdelningen och allt det var jag och tränade :)
Härligt härligt :) vart typ 2,5 elller nått på en timme :)
200 insim vf
200 ben
200 arm
16 x 25 (4 Fr - 4 Ry - 4 Fr - 4 Br)
8 x 125 m rullande medley
Avbad

Sen kom älskling och hämtade mig och vi åkte hem. Skulle ha varit på nån konsert och spelat en låt och typ så orkade inte, behöver nog plugga lite och så endel ont i huvudet..
Mamma köpte en sån här pilatesboll i helgen, upp-pumpning skedde nyss, stackars mina öron.. pumpen gnisslade :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0