Slutprovet i kemi äntligen avklarat!

Har istort sett pluggat nästan hela tiden sedan jag skrev nått sist.. hela fredagen, lite lördag, hela söndagen och hela kvällen igår...  så grymmt seg
ångest hela kvällen i går och i natt, men änltigen är det över.. på torsdag har vi 1 lektion och sen är det nationella i engelska på eftermiddagen.. läs och härförståelse,
nästa helg blir det oxå plugga; matte och sen historia.. men är inte sååå hemskt mycket kvar av skolan sen..
det är väl det enda positiva just nu..

Kanske blir träna i eftermiddag/kväll, vi får se, jag har ju tid iaf..

Elisabet kläckte just ur sig "jag är hungrig".. (bakrundsfakta: vi åt lunch för ca 20 minuter sen, och hon åt nog mest av oss alla xD)

Får väl skriva mer i kväll om jag är piggare då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0