Trääääääna = bästa drogen som finns!!

Rubriken säger väl allt..?
Idrotten: Kanotpaddling, trodde jag skulle dra sönder axeln totalt på vägen tillbaka när vi typ rejsade xD
Träääna:
100 fr - 200 ej fr - 300 fr - 200 ej fr - 100 fr
4 x (75 rödluvan + 50 acc + 25 prog 1-4)
500 m valfri utrustning (Johan, Malin och jag simmade typ fenben fast låååååg fart)
100 m djupa fr ben
50 avbad
Är grymt stolt över farten jag ändå lyckades hålla, visst det är en bit kvar till "förr" men det kommer..
Är skitslut (cyklade hem sen oxå efter träningen och det) så har bara tryckt i mig lite mat och sen segat..
Kommer iaf sova gott inatt så (för en gång skull) och funkar bra mot alla tankar
Vill hinna träna imorgon oxå, men vet itne vad (eftersom Fyrishov stänger av fjärrvärmen så är inte det så himla peppande att åka dit.. ) men börjar typ 13 imrogon så nått lär det väl bli
Trääääna = bästa drogen!!
(förutom pontus och tobias möjligtvis)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0