Barnvakt?

"Hej Jenny,
Jag kom att tänka på något helt annat.
Är du intresserad av att exrtaknäcka som barnvakt ?
Maria, som brukar vara vår barnvakt tog studenten i våras å har stuckit
utomlands :-(
Lisa 10 år och Joihn 8 år är ju så stora att de nästan klarar sig
själva, men vi skulle behöva nån som ser till dem fredag kväll 11
december ca kl 17-24 och söndag 13 december ca kl 14-22 (och ev isåfall
tar med dem till luciasimmet).

Är du intresserad ? Eller känner du kanske till nån kompis som vill
tjäna lite extra ?

Hälsningar,
 Pamela (Lisa Cs mamma)"

Fick det mailet nu under kvällen.. mjaa.. tyvärr har man ju nationella i MaC onsdagen efter, så kanske inte är så där världsbäst att ägna hela helgen åt det.. man kommer ju behöva plugga för att inte ha panikångest..
T tycke jag skulle säga att jag iaf kunde på fredagen.. Meeeen.. vi får se..

Imorgon är det öppet hus på skolan.. jag kanske skrev det förut? :S Men men, det betyder ca 12 timmar i skolan.. *suck* vi skulle iaf få någon form av middag, typ pastasallad eller nått, och KANSKE en biobiljett eller nått..
Flöjtlektion imorgon oxå på lunchen! Så kanske ska försöka hinna in till stan och köpa ny tråd till filtarna och kanske nått tyg om jag hittar nått jag tycker om..

Nu ska jag plocka undan det sista och sen läsa igenom engelska läxan och sen soova..
Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0