Fredag igen :)

Kvällen har avnjutits i soffan med älsklingen <3
Malin ringde tidígare och sa att vi fick flytta firandet av henne då både hon, Johan och Clara är sjuka..
Imorgon ska jag på funktionärskurs 9-15 sen blir det väl hem och plugga, sy klart arm-filtarna, städa garderob, läsa Tristan och Isolde och kanske måla några småkrukor som jag tänkte prova göra ljus av senare :) Kanske fota lite oxå!? Och just det, jag lovade att klippa Tobias oxå :)

Dagen var väl helt okej, fredagar brukar flyta på rätt bra.. Bidde ingen träning eftersom jag hela tiden är så sjukt trött.. skolan tar verkligen massor på krafterna..
Har kännts så löjligt idag, mitt finger som jag "cut"-ade igår.. det vill bara inte läka.. såret går typ upp så fort jag använder det fingret.. hmm.. och så särskillt djup är det inte alls.. men det blir väl sitta och göra små plåster-återfuktnings-paket på det tills det ger sig..

Nu ska jag krypa ner i min sköna säng där älsklingen redan ligger eftersom jag inte får någon lång sovmorgon imorgon.. Gonatt!

Ps. Har börjat lite på "renoveringen" av bloggen (dock på en testblogg, som alltid) men slänger väl upp det snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0