Freeeedag :)

Helt okej dag, dock är jag nu dödstrött..

Sovmorgon, så började 10.30 då vi hade samhällskunskap och vi skulle ha debatt med våra partier, det gick bra, trots att jag inte hade hunnit läsa på något.. Tråkigt nog blev det lite för mycket personliga åsiker och inte partiets åsikter i bland, men men
Sen lunch och Kemi och sen 2,5 timmes matteprov! Jag tror faktiskt att det gick rätt bra, får hålla tummarna
Nu är det bara plugga järnet inför nationella :D Är faktiskt rätt taggad :)

Sen vart det och träna, själva passet kommer i ett separat inlägg snart.

Sen hem och äta och dö i soffan.. T är ute med Johan och Markus och CO, så han kommer väl hem vid 1 eller nått, men han har nyckel, eftersom jag höll på att somna ståendes lutad mot köksbänken, så jag behöver iaf inte sitta uppe och vänta
Har kollat lite på film med pappa, Ryktet går, nån romantik-grejs, med Jennifer Anistone. Var en ganska förutsägbar film, meeen meeen, det är sånt som är mysigt att ligga och slötitta på när man är helt väck

Nu ska jag snart plumsa isäng, eftersom jag ska vara på UKK kl 9 imorgon och repa.. *suck* och sen blir det iväg till simhallen och träna småkottarna. Är lite sugen på att simma lite själv sen, trots att passet låg på 5 km idag..
Men men, ska bara skriva ner simpasset, seeeeen väntar sääängeen :D

OBS! Lägg märke till hur extremt övertrött jag är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0