Huvudvärk..

Fy fan vad jag hatar att ha huvudvärk.. Haft hela dagen, nu IGEN..
Sååå vi har inte gjort så mkt idag.. vilket känns helt värdelöst..
Imorgon börjar man 13.20 och har EN hel lektion.. är knappt ens någon idé att åka hem mellan skolan och träningen, men vi får se hur jag gör, beror väl på hur länge jag blir kvar här i Knivsta imorgon. Älskling ska till tandläkaren och laga hål, så han fick ledigt från jobbet på morgonen fram tills tandläkartiden, så skulle han komma efter det.

Nu ska jaag.. hmm.. vad då..? Jag vet inte.. men jag brukar mer eller mindre alltid skriva så och oftast handlar det om att jag snart ska gå och lägga mig eller kanske göra något snabbt innan.. men blir nog sängen ganska snart ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0