Kort onsdag :D

Yeeeeii :D Slutade 11.20 idag = uuuunderbart <3

Var en snabbis ner på stan med Tess och köpte 2 par strumpbyxor och ett tyg som jag kollade på redan förra gången jag var och köpte tyg :) och tur nog så fanns det kvar och kostade bara 75 kr :D
Vet dock inte exakt vad jag ska sy av det, men blir nog någon topp av något slag :)

Nu ska jag snart rulla iväg till Fyrishov och vicka för Moa i den crawlgrupp hon är assistent i.. vet inte om det är 1 eller 2 stycken på raken eller så, men jag hoppar över min träning och åker hem och pluggar istället.

Har iaf gjort klart Engelskan och Samhällskunskapen, så är bara plugga Matte kvar nu *wohhoow*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0