Nu har jag varit så där "lat" igen..

.. och inte skrivit nått på länge.. vad jag minns i alla fall? :S Illa när man inte ens minns det.. hmm..
så vi börjar väl med igår (fredag):

Vi hade sista officiella experimentell kemi-lektionen :( :( Men vi ska typ fortsätta lite ändå när vi har håltimmar och sånt :) Ingen kan slita sig (a) Jag vet... det är nördigt.. men otroligt KUL :D

Elisabet fyllde år, så vi hade lite fika på lunchen och på samhällskunskapen :)

Sen träning efter skolan :) Gud så lycklig jag kände mig då när jag tränade :) Var riktigt skönt, trots mensvärk och sånt skit.. Blev riktigt sugen på att simma OS-serien igen (alla OS-stäckor simmas i rad), eftersom det var evigheter sen jag gjorde det sist.. men å andra sidan så vet man ju itne hur det skulle gå.. men måste ta och leta reda på min tid som jag hade sist :D
Passet från i fredags då:
300 insim
4 x 50 me ordn
8 x 25 spec
600 spec
2 x 300 fr
3 x 200 ry
6 x 100 25 fj-75 fr
3 x 200 ry
2 x 300 fr
600 spec
4 x 50 ft st 1,00
300 avbad

ca 5400 :)

Första gången över 5 sen mitt återupptagande av simningen :)
Sen hem och titta på TV med familjen och älsk och sen sova

Idag har jag varit i Enköping med mina små simmare och de har tävlat, allt gick fint :)
Sen blev det åka till Knivsta till älskling och ja, vi har inte gjort så mkt, fotat lite, bilderna kommer sen på vår fotoblogg, spana gärna in där :D

Nu ska jag snart tvinga älsklingen i säng, mitt huvud håller på att gå sönder känns det som..
Gonatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0