Nu kommer ett gnällinlägg igen..

Usch vad jag inte har lust till några måsten..
Har ont  i huvudet
Borde sova för länge sen
Måste plugga.. Men jag lyckades glömma pappret i skolan, och den jävla kärringen har inte lagt upp det på rexnet, fast än hon sagt att hon skulle det.. så jag har bara mina anteckningar och boken..
Vi har lång lunch imorgon så hinner ävl lösa det men alltså jag blir så less på henne

Utvecklingssamtalsdag idag.. = åka till skolan för att ha utvecklingssamtal i 20 min.. och sen ledig resten av dagen.. Blev en sväng till biblan och sen vara hemma.. pluggat lite... shk.. men som sagt.. det gick ju så där halvbra med det.. 

Rapport och bilder från lägret kommer... sen.. nån gång när jag har tid och ork.. blir nog en snabbrenovering av bloggen först.. men som sagt.. vi får se vad jag orkar med..

Fria Malin i helgen (som fyllde 18 den 13 oktober) och funktionärskurs.. och så poängsim för småbarnen.. *suck* ingen helg för mig inte..

Nu ska jag läsa igenom anteckningarna och sen sova......
Gonatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0