Så typiskt..

sååå klart tar tråden slut oxå :O
Är det inte typiskt..?
Skrev nog förut om hur sur jag blev när undertråden skulle till och trassla hela tiden.. men nu funkade det finfint! men så nu är tråden nästan slut, räcker inte ens till en längd till såå..

Är iaf typ en sån här jag håller på att sy (eller egentligen 2..):


Bilden är tagen från CoolStuff och där kostar den 499 kr
Jag fick genast idén att prova göra en själv och kollade runt lite på fleecetyger på internet.
Till sist hamnade jag på IKEA och såg att de hade rea på sina ljusblå filtar, tyckte färgen var väldigt vacker oxå, så jag köpte 3 st filtar för 13 kr st.. Totalkostnaden för mina filtar kommer alltså att bli
13 x 3 = 39 kr
+ tråd ca 20 kr
Detta för TVÅ st filtar :D = ca 30 kr

Sedan funderar jag på att ev brodera dit nogon stjärna eller så för att de ska blir lite roligare. Men det får vi se vad man har tid med. Kanske är något att lansera på fotobloggen under typ "Designed by Jenny"?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0