Tänk vilken skillnad!

Om man jämför med Moa och Kerstins 2 st Crawlgrupper är mina små Medleysimmare små änglar!
Men det var kul att ha dem iaf :) Den första gruppen var nog den mest omotiverade gruppen jag någonsin sett.. Det var kallt i vattnet, de hade håll, inga simglasögon, det var för långt och jobbigt att simma, de hade haft idrott i skolan på dagen, och ditt och datt..
I grupp nr 2 fanns bla en liten lustig typ: Han hade glasögon, men han hade dem hela tiden i pannan :) Jag försökte säga åt honom att om han satte på sig glasögonen skulle det gå mycket bättre att simma crawl, eftersom han inte var så jättebra på det, då svarade han: "neeej, men det är ju det som är kul att ha dem i pannan"
Men känndes konstigt att mer eller mindre ljuga för barnen och säga att Moa bara är "sjuk" men att hon inte kommer resten av terminen..

Sen när jag kom hem fixade jag mat och sen blev det plugga matte. Det gick faktiskt mycket bättre än jag hade trott! Jag kan redan en stor del av det jag trodde att jag skulle ha problem med :)

Imorgon blir det lång-dag.. *suck*
Fysik + Kemi på fm, Spela + lunch, sen Matte, och sen studiebesök på SLU, som kankse skulle dra över.. men tur att jag ändå måste släpa på flöjten ifall jag inte skulle hinna hem mellan..

Well, well, Good Night, sleep tight, don't let the buggs bite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0