Tisdag

Pluggande på all ledig tid man har haft idag.. från 17.30 när man kom hem till nyss.. pauserna har varit för att äta och övningsköra..
Nu ska jag borsta tänderna och sen läsa lite till kemi + anteckna.. har 1 papperskomendium kvar.. sen är det bara traggla uppgifter imorgon..

Längtar så himla mkt efter älsk <3 och tyvärr är det nog inte så bra om han kommer imorgon, så jag måste stå ut en hel j*lva dag till.. :( Tänkt om han bara kunde ha varit här och sovit med mig.. men känns ju ganska ovärt för hnm att åka hit bara för att sova lixom..
För även om jag skulle känna mig klar med kemin, så är det matten som står på tur.. prov nästa vecka.. igen...

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0