Torsdag..

Alltså det här har ju inte direkt varit den bästa dagen.. Vaknade med huvudvärk igen.. tack och lov lättade det lite vid lunch..
Kemi första lektionen, och det var faktiskt en del saker som klarnade så det känns rätt bra, sen matte.. ja.. skissa grafer.. så där lagom kul, särskillt som vi måste göra typ hela det avsnittet själva hemma, och är väl ca 10 uppgifter.. men men.. sen flöjtlektion och så när man kom tillbaka till skolan och hade ätit lunch lyckas jag skära mig på en rakhyvel som av någon underlig anledning låg i min väska och dessutom hade tappat sin skyddsplast-grej.. och bloder rann som sjutton över typ hela handen xD

Mjaa.. sen var kuratorn på fysiklektionen och pratade massa stunt..
sen NvScience, fysiklab om ägg.. var lite olika saker man skulle göra.. och vi blev klara ganska tidigt så vi fick gå, och jag tänkte hinna med en tiidgare buss hem, men icke.. så klart skulle dataskåpet krångla..
men men bussen var sen så hann med den iaf..

och så regn/snöade det typ hela dagen.. usch.. antingen snöa eller inget alls tack!
Orkester ny på kvällen, var faktiskt rätt kul :)

Nu borde jag skissa lite grafer, och ev kolla hur mkt tyg jag behöver för en klänning jag tänkt sy :)
Försöka komma i säng tidigt ikväll så man är utvilad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0