Tränarkurs helg nr 2

Japp den här helgen är det oxå tränarkurs, men imorgon kl 18.00 är man Teknikskoleinstruktör..
Idag har vi typ kollat på film, analyserat filmen, kommit på teknikövningar till varje simsätt och provat teknikövningarna på varandra. Dooley räddade mig från en dag som igår iaf, tack <3
Imorgon.. hmm.. vi skulle iaf ha lite praktik med Te-grupperna och göra våra teknikövningar med dem. Sen vet jag inte, typ felsökning i simsätten eller nått..

Efter kursen var det iväg till mormor och morfar på middag, eftersom mormor fyller år idag <3
Nu har vi varit hemma ett tag och jag har skrivit lite på min engelska inl uppgift.. HATA!!
Imorgon blir det väl oxå massa plugg efter kursen.. *suck*

Gårdagen:
Skola-Konset-New Moon-hem
Inte direkt någon munter dag.. Orkar inte radda upp all skit..

Nu ska ha burra ner mig i sängen hos älsk och täcken och kuddar och diverse och hoppas att allt inte gör mer ont då..
Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0