Trött-dag

Har varit så extermt trött hela dagen idag.. på Fysiken efter lunch var det riktigt illa..
Men men.. vad har mer hänt idag då.. mjaaa.. inte så mkt känns det som.. eller ja..
Vi hade redovisningar på våra Ägg-undersökningar. Min grupp hade ägg skal, och så var det en grupp till som hade det, så när vi redovisade, så skulle det vara 2 stycken som hade gjort samma undersökningar, och det fanns 3 olika saker, alltså 6 personer. Tyvärr hade jag otruen att han som hade gjort samma saker som min grupp, fick börja redovisa ca hälften.. Detta betyder ju naturligtvis att han tar allt det lätta, och sen låter mig ta över på det svåra. Det medför att läraren då ställer svårare frågor till mig, och medan jag tar det där extra andetaget för att få 1 sekund extra att få till ett så bra svar som möjligt, så sååå klart passar "den andra" på att flika in med ett jättepräktigt svar... hata..

Men men, badmington på idrotten, blev lite tradigt att göra det igen, eftersom vi hade det förra gången oxå..

Nu sitter jag och väntar på att Nick och Adam sak skicka sina delar om Centerpartiet till mig.. bad dem skicka allt före halv nio, vilket var föööör... 6 minuter sen. Vi får verkligen hoppas att de inte glömmer det, för jag har inga mobilnummer till människorna

Förrsten Karo skickade en filmsnutt till mig som de har gjort, jag tycker det var riktigt bra :)
Kolla in Karo och CO's film här
och glöm inte att  rösta på nr 86 i högerspalten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0