Helg :D

Idag har jag mest suttit och fixat med vår fotoblogg :)
Lite nytt och lite småfix så där, kolla gärna :)

I övrig var man på Fyrishov och tränade Medelygruppen och sen åkte vi en sväng till Gränby och åt lunch tsms med hans föräldrar och sen blev det lite shopping :) Jag hittade ett linne på HM som var lite häftigt och Tobias köpte en tröja, sån som man har tex över en piké eller skjorta - superfin :)

Nu är vi i Knivsta :) Har faktiskt inte gjort något skolarbete alls idag! Unbelievable! Jag har inte ens med mig några saker, utan de är hemma :) Så skönt att slippa för en gångs skull :)

Sova snart, jag har varit småtrött hela dagen idag, och imorgon blir det träning 11-13 :)
Nattii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0