Inte riktigt världens bästa dag direkt..?

Neej.. inte direkt.. börjar med att jag kommer på massa saker som jag glömmt dels som jag skulle haft med till skolan och dels som jag glömt kvar hos älsk i går kväll..
Sen har Tess oturen att råka bryta av en vollpipet och skär upp ett halvdjupt sår i handen (vilket för henne resulterade i 4 timmars väntan för att få något gjort åt det på Samariterhemmets närakut..)
Sen på lunchen cyklade jag hem och hämtade några grejer som jag behövde, eller trodde att jag skulle behöva... var bla tröjan som vi skulle färga på experimentell kemi, men det blev inget, för var bara 5 av typ 13 som hade med sig xD Så blitr typ på fredag ist..
Slutar typ 30 min tidigare från exp kemi, och åker och "tränar".. det var typ bara lek.. och sen streching istället för landträning.. jag fattar inte vad det är för mening med att fuska med streching.. lixom det är inte ens jobbigt.. men ändå gör typ alla "små" det.. typ Malin, Johan och jag som är seriösa bara..
Under tärning och land var det typ krig.. började med att Dooley knuffade i mig i vattnet när jag satt på kanten, men såå klart måste man hämnas =) =) =) och inte nog med att jag först skvätte lite vatten på hnm, så fick jag fler och fler med mig på min sida (a).. + höll på att hälla en badmössa full med vatten över Virre xD men hon bara garvade :D
Han blev blöt iaf :D Mkt blöt :D
Sen satt Malin, Moa, och jag och höll Dooley sällskap medan han hade maxstyrka med Jocke xD Sen gruppen, sen kom älskling (efter mkt krångel med bilen som typ är död nu..) och sen åkte vi hem så småningom :)
Nyss ätit och städat lite.. Ska läsa lite Samhällskunskap (prov på fredag...) och sen sova :)
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0