Måååndaaag..

Lika segt som vanligt, trots att vi började 9.35.. men men orkar inte berätta om dagen..
sen träning.. inte nån lust alls, såå trött i kroppen.. simpasset var helt okej..
pratade med virre innan om den lilla babyn som dött av för höga doser av smärtstillande.. och virre (som är sjuksköterska av nått slag) pratade med mig som jag var helt lost och försökete förklara hur smärtpumpar fungrerar.. och jag bara:"ehh.. alltså jag har felsökt och ankomstkontrollerat sånna typ en hel sommar och är typ teknisk ansvarig för 50-100 st sånna.." och hon svarar "oj då.. ehh.. du kan simma på bana 6"
Sen efter träningen (hann bara typ 1500 meter..) så var det landträning.. grymt jobbig :O
helt skakig efteråt, men man känner sig stolt nu :D skulle typ vara så nästa gång oxå (A)
Nu ska jag läsa lite svenska (litteraturhistoria, gerkland och rom..)
sen soova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0