Man blir så trött på vissa tränare ibland...

Jaa.. Som sagt.. Vissa tränare klarar man bara inte av.. som tex Invgar.. männsikan gnäller på AAAALLLT! Och så tror de inte på en heller.. Kännde av axeln idag igen (började i onsdags, har inte tränat sen dess..) och så var jag upp och smörjde linement, men det hjälpte inte, så då bröt jag passet.. och Danne och Ingvar trodde inte på det.. och sa "du kan väl simma ben istället..?!?" och jag svarade "eeemmm.. nej, jag har ont i knäna oxå..?" "jaja." sa de och så gick jag.. inte fan blir man peppad av det heller? Får se hur jag gör imorgon.. har ju tid så, men men.. styrketest oxå.. jag kommer bara dö..
Men men här är iaf dagens pass, så långt som jag simmade av det:
200 insim
4 x 100 me
8 x 50 25 me ordn - 25 spec
5 x 200 2 st utan fenor - 3 st med fenor - F2, F3, F3, F2, F4
100 bad
2 x 100 fr
Sen gick jag upp och vi åkte hem..
Bakat äppelkaka, fast med päron oxå.. och så kollade vi på nån film... Aceptet hette den, en kille som inte kommer in på något collage, och istället hittar på ett och bygger upp ett för att hans föräldrar vill att han ska gå på collage xD Helt sjukt, men rätt coolt :)

Nu ska jag krypa ner i sängen hos älskade!
Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0