Måndag igen..

Seg dag.. tryckande huvudvärk typ hela dagen.. blää...
Fy + Ke lab och sen 3 timmars lunch eftersom svenskan var inställd för läraren är på kurs
Sen Exp. Kemi.. vi var ute och vattenprover till vårt projekt bla (kolla hur mkt tungmetaller det finns i Fyrisån) och iaf jag som var den som fixade upptagaren (hade nått kulig namn som jag inte minns) som var i metall och så iskallt vatten (4 grader på varmaste stället...) så mina händer var iskalla när jag kom in, så stod och spolade varmvatten på dem resten av lektionen för att få tillbaka känseln..
Sen träna..
125 insim
2 x 50 fj max
75 löst
4 x 25 m fr, 2 ben 2 arm
4 x 50 fr, 3-, 5-, 7- och 9-takt
4 x 25 fr nånting mer.. minns inte..
25 löst
4 x 50 fr max
75 löst
4 x 100 fr långglid
4 x 25 fj 2 ben, 2 arm
3 x 50 avbad (tills man låg bra i puls)

Sen var det land med Dooley.. tänker inte nämna exakt vad, men det var jobbigt iaf det kan jag lova :O
Nu ska jag ändå vara duktig att göra "Dooley-läxan" (armhävningar, situps och knäböj) och sen sova
1 timmes sovmorgon imorgon, och förhoppningsvis slutar vid 3 tiden :)
Sen blir det hem och plugga järnet på matten och försöka få ordning på den sista delen i kapitlet.. mamma lovade att hjälpa mig när hon kom hem :) bra bra, så kanske man inte behöver bryta ihop totalt :)

Och appropå ingenting, jag är jättetrött, men faktiskt på ganska bra humör ändå :) förhållandevis iaf :)

Gonatt världen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0